چرا ایمیل اسپم میشود؟

دوشنبه 2 ارديبهشت 1398
8:46
آسان رایان

اسپم چیست؟
اسپم موضوعی است که با زندگی دیجیتال امروزه آمیخته شده است. اسپم ایمیل در واقع عمل ارسال پیامهای بدون درخواست و بطور مکرر با محتوای تجاری در مقیاس بزرگ به دریافت کنندگان می باشد. اسپم ایمیل در اواسط 1990 وقتی که وارد اینترنت شد تبدیل به یک معضل شد و روز به روز گسترش یافت بصورتی که امروزه حدود 80 تا 85 درصد ایمیل ها را در بر می گیرد و در بعضی منابع از 95 درصد بالاتر می رود.

ارسال ایمیل موثر و جلوگیری از اسپم شدن
ایمیل ها در ساخت یک وب سایت نقش کلیدی دارند. ایمیل ها می توانند راه ارتباطی شخصی با خانواده، راه ارتباطی صاحبان کسب و کار و مشتری ، و یا تبلیغات گسترده جهت جذب کاربر و در نهایت فروش استفاده شوند. در این رابطه برای اینکه ایمیل شما به دست گیرنده مورد نظر برسد و خوانده شود و در نهایت گیرنده به وب سایت شما سر بزند لازم است که ایمیل شما در فولدر inboxقرا ر بگیرد نه اسپم. برای این منظور است لازم است قوانین و یا فاکتور هایی را در نوشتن ایمیل و نحوه ارسال آن رعایت کنید.
متن ایمیل
ایمیل هر چقدر ساده تر باشد شانس بیشتر برای ارسال به فولدر ایمیل های ورودی دارد. در حالیکه متن هایی که با فرمت html طراحی شده اند و دارای جدول و رنگ بندی و محتوی لینک هستند، شانس بیشتری برای ارسال به فولدر اسپم خواهد داشت. تا حد امکان از متنهای طولانی دوری کنید.
بهترین روش آپلود تصاویر استفاده از سایت هایی است که تصاویر و یا فایل ها را بصورت رایگان می پذیرند و شما می توانید تصاویر و فایل های خود را در این سایت ها آپلود کنید و لینک تصویر ی که از این سایت ها دریافت می کنید در ارسال های خود استفاده کنید.
برای پیدا کردن سایت هایی که تصاویر و فایل ها را بصورت رایگان می پذیرند کافیست در صفحه جستجوی گوگل عبارت "سایت آپلود عکس رایگان" را تایپ کنید. در زیر لیست بهترین سایت های ایرانی و خارجی آمده است:

ادامه مطلب


[ بازدید : 598 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هاست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]